Sängdags

Heej :)

Nu ska jag snart gå och göra mej i ordning för sängen. I morgon är det skola igen och jag ska upp extra tidigt och gå ut med Barbie. Det är nog det jobbigaste med att ha hund. Att gå ut med henne på morgonen. För om man ska hinna fixa håret, sminka sej, duscha och äta frukost så måste man gå upp jätte tidigt! Det  är jobbigt. Så i kväll blir det en tidig kväll. i morgon blir det nog ingen bloggning förens efter sex någon gång. För efter skolan åker jag nog till Sickla, för jag m¨ste köpa ett not block och nya vantar eftersom att jag glömde mina på bussen, och nu när det är så kallt så behöver jag verkligen nya. Sedan så har jag jue sång vid halv sex, så vi ses alltså i morgon! Sov gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0