Städar

Heej :)

Just nu städar jag som en galning! Och usch vad det är tråkigt! Jag hatar att städa när man knappt ser något resultat! Eller man ser ju ett resultat, men jag städar i garderoben så man ser inget utifrån. Ni kanske tycker att det låter konstigt att jag städar min garderob men den är väldigt stor så det får plats väldigt mycket saker där inne. Och jag slänger in massa grejor som jag inte orkar se längre och resultatet stavas s-t-ö-k-i-g-t!  Men det fixar sej, egentligen skulle jag gått och lagt mej vid halv ett (jag vaknar ju så sent) men så blev det ju i alla fall inte. Men jag ska nog göra mej i ordning snart. Eller jag måste ju gå och lägga mej väldigt väldigt snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0