Design till Ivar

Nu har jag preicis gjort klart en design till Ivar. Hoppas att han gillar den, det blev ganska mycket rött, men han sa att han ville ha det och jag tyckte att det blev rätt så  bra. 
 
Går gärna in på honoms blogg och kolla. www.ravirento.blogg.se

Nu ska jag sova, så vi ses i morgon, jag och Johanna ska ses tidigt och åka till sickla och köpa nagel grejor, så det blir bloggning tidigt i morgon! ;) om jag orkar, för klcokan är ju halv ett nu, så det blir jobbigt att komma upp i morgon bitti.

Sov sött! ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack ellen! :D den blev asbra! :D

2010-03-02 @ 10:17:51
Postat av: ellinor

coolt. ;) har du gjort den helt själv?

2010-03-02 @ 19:19:40
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0