Det är varmt i dag! :D

God morgon på er!

Förlåt att jag inte bloggade så mycket i går! Men jag var deppig igår. Jag vet inte riktigt varför. Allt kändes bara jobbigt och så kändes det som att jag skulle börja gråta när som helst! Så efter vi hade ätit middag så gick jag och la mej i sängen, men vid halv tolv på kvällen så orkade jag inte ligga där mer, så jag gick och satte på tv:n.

Idag är jag på bättre humör. Det är jätte fint väder, 7 pluss grader! Gud va skönt! Nu kanske snön änligen smälter! Jag är så trött på  den! Jag vill ha sommar och bli lite brun! För nu är jag ju en blekfis! Haha!

Nu ska jag sätta igång att jobba svenska! Måste bli klar med det här steget snart! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0