Fika

Nu har vi precis fikat lite, Tilde hade bakat kladdkaka. Den var väldigt god men jag orkade bara halva biten. O nu mår jag jätte illa! Jag mår alltid illa när jag har ätit. Det är något fel på mej, men jag vet inte vad. Mamma säger att det är att jag äter och dricker för lite, men jag kan ju inte äta mer för jag mår ju illa. Men nu har jag i alla fall lovat att jag ska ha med mej en vatten flaska till skolan för att on vill att jag ska dricka. Om det inte går över kommer det nog sluta med att jag får åka till doktorn. Men jag kan inte äta! Men nu ska jag återgå till svenskan och sedan ska jag nog vila lite för jag mår verkligen jätte illa! :'(


Tildes fina bakverk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0