Handvolt

Jag vte jag vet! Jag har inte bloggat sedan i morse! Men efter skolan åkte ag till tandläkaren jag skulle träffa en tandreglerings speciallist för jag vill ha tandställning, för jag har så fula tänder! Men tydligen inte tillräckligt fula enligt tandläkaren så jag får ingen tandställning. Blev lite ledsen faktiskt, för jag gillar verkligen inte mina tänder! Men min älskade mamma sa att hon jag inte dricker, röker tar droger osv så ska hon betala "fasader" till mina tänder när jag fyller 19! För jag måste ha vuxit klart helt innan för annars kan det bli konstogt. Fasader är som en grej man sätter på tänderna (ii mitt fall fram tänderna) så att det inte syns att jag har en liten glugg där. fast det ser ut precis som vanliga tänder! Jag är jätte glad! Men det tråkiga är att det är 5.5 år kvar tills jag fyller 19! Den som väntar man på något gott så väntar man aldrig förlänge! ;)


På idrotten idag så hade vi gymnastik. Och för första gången sen i sommras så gjorde jag handvolt! Jag är jätte glad att jag vågade! Och det gjorde nästan inte als ont! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0