Johanna is on her way! ;)

Dagen har varit bra, har tyvärr inte hunnit blogga bara. Men skolan, kompisarna och familjen går föra allt, även bloggen eller hur? Det blir tyvärr ingen outfit idag haeller, för jag hann byta om till tränings kläder innan jag hann fota. Jag hade dans i dag, som vnligt. Innan det var jag och Johanna i sickla och sedan åkte vi hem  till mej och åt lite.

Klockan två idag redovisade jag teknink, det var jätte pirrigt men jag klarade mej ganska bra ändå. Men dumma lilla jag började inte att jobba med tekniken förens 45 minuter innan jag skulle redovisa. Gud så oambitjöst om man satsar på MVG i teknink som jag gör. Men jag tror att jag klarade mej rätt så bra ändå. I morgonm får jag reda på vad jag får för bedömning.

Nu är klockan tio över nio och Johanna är på väg hit. Hon ska sova här i natt. Mysigt va? ;)
I morgon börjar vi klockan halv tio och sluta halv tolv. Gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0