Med bästavännen i dag

äntligen! Hon har ju varit sjuk så länge men i dag så kom hon äntligen till skolan! Så efter skolan åkte vi till sickla för jag skulle köpa min återfuktnings kräm som jag alltid tar på kvällen som tyvärr hade tagit slut.

Johanna köpte en vanilj latte som jag smakade på, nu kan jag säga att jag absolut inte gillar kaffe! Jag började må illa av smaken, och det slutade med att jag sa "Jag kommer aldrig mer dricka kaffe" men det sämmer ju inte, nästa gång hon köper kaffe kommer jag säkert smaka igen och tycka att det är lika äckligt. Preicis som den här gången, jag smakade av henne förut också men jag är ju så dum att jag gör det igen fast jag inte gillar det? ;)

Sedan gick vi till Ica och Johanna köpte favorit kakor, hon gav mej typ halva paketet. "Jag kan ju inte äta våra favorit kakor själv, dom äter vi ju bara när vi är tillsammans" Och det stämmer ju! (favortit kakor e brago choklad)

Sen hade jag sång, och det var ju som vanligt. Inget speciellt att berätta om det. Fast jag fick faktiskt skjuts hem i dag för en gångs skull, Tildes kompis och hennesmamma körde förbi och plockade upp mej så jag fick skjuts. Gud va snällt av dom!


Kommentarer
Postat av: natta

va kul att du är med! håll utkik i veckan då kommer vinnaren att komma upp på bloggen.

Så det gäller bara att hålla utkik! puss!

2010-03-30 @ 14:41:42
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0