Tillbaks!

Nu är jag tillbaka! Igår bloggade jag inget för jag mådde inte så bra. Jag mådde illa pga att jag inte hade ätit sen så mådde jag så illa att jag inte kunde äta. Så i morse 20 timmar senare fick jag i mej en liten macka.

Skoldagen var inte särskilt kul. Jag var mest i musiken och spelade gitarr och trummor. Mitt på dagen så var Johanna tvungen att åka hem på grund av en grej (som inte går att ta upp här) Jag tröstade henne och sedan när hon hade åkt så gick jag till lunchen, men jag åt inte så mycket, för jag börjar tyvärr alltid må illa när jag äter, jag vet inte riktigt varför men det är väldigt jobbigt i alla fall.


Jag tänker på dej Johanna!
Jag älskar dej bästa vän! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0