Väska

Vem har världens finaste mamma? Jo, jag!

Hon är ju smyckes designer och går på många olika mässor, och för några veckor sedan så var hon på Formex mässan, och där köpte hon en ny väska till mej. Svart med nitar. Jag blev såå glad! Märket heter Lilly of sweden och finns tyvärr inte ute i affärer att köpa. (mamma köpte den jue på en speciell mässa) men hon kommer komma ut med många olika modeller av väskor i butiker senare.


Väldigt dålig bild tyvärr, (gjorde den suddig pga att jag bara har på mej min sov tröja)
men ska se om jag kan fixa en bättre bild senare ^^


Kommentarer
Postat av: bea

allt bra med dig?:)

2010-03-14 @ 22:11:14
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0