Virus?!

Hej :)

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men i går så fick jag virus på datorn! Och min data vill inte fungera! Så jag är lite ledsen för det faktiskt. Nu sitter jag vid Tildes data, och facebookar lite och chattar med kompisar. Jag vill ha min data! :'(

Idag så var jag i alla fall med Johanna. Som vanligt :P

Först åkte vi till Sickla en snabbis och Johanna köpte lite grejer, och sedan åkte vi hem till mej och gjorde Smoothie.

Jag hade även träning i dag, fristående. Det var ganska kul :)


Stackars min lilla dator :'(


Kommentarer
Postat av: maggie'

hehe jag har också viruset. Du skickade det te mej, och då skicka jag de te flugan, så nu har ALLA blockat flugan ;) haha ♥

2010-03-11 @ 20:46:47
URL: http://magggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0