5/5-10

Hejsan,

idag har varit bra. I skolan så hade vi idrott och vi dansade bugg. Det var inte särskilt kul.

Efter skolan så gick jag till Sickla för mamma skulle hämta mig där för hon hade varit i forum. Jag köpte en vit tröja och strumpor. Bilder kommer i morgon.
Sen så skulle jag äta något litet för mamma kom alldrig. Så jag gick till McD och köpte en pomfrites, och precis när jag hade köpt den och skulle gå kom Rasmus och Aksel. Så jag och Rasmus delade på min pommfrites, och efter vi hade ätit kom min mamma och ja så åkte vi hem. Mormor var med också föresten ;) 


Lilla jag idag när jag provade min tröja ^^


Kommentarer
Postat av: maggie

fett fin tröjja :)

2010-05-08 @ 13:06:12
URL: http://maggiesfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0