Kattungar ^^

Hejsan ,

det  var ett tag sen jag bloggade senast. men jag har ingen lust längre. Vet inte riktigt varför faktsikt. Det skulle vara roligt om ni komenterade lite mer för då blir det roligare att blogga! :)

I tisdags var jag i alla fall hemma hos Mika, hon hade fått kattungar, dom var jätte söta! Dom hade precis öppnat ögonen, och var jätte små, dom fick plats i handen! Jätte söta verkligen!

Dom ville inte ställa upp på bild alls, men jag fick några bilder som inte var så suddiga

 




Den ville flyga lite

Haha, Mika hur håller du den stackars katten? ;o <3

En liten luddboll ^^

Mika sötnos och en liten bebis ^^

En liten outfit av mej får ni av mej också.

Alice och kattungarna


Kommentarer
Postat av: Mika

jag tänkte att den kanske ville sitta lite mer prydligt! :D <3333

2010-05-14 @ 23:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0