Valborg och lite till

Förlår för dålig uppdatering.

Igår slutade vi klockan tolv, jag Johanna och Maja drog till sickla. Vi åt lite lunch och kikade runt lite. Sedan så gick vi hem till Johanna. Vi åkte båt igen! Det var lika kul den här gången om inte roligare! Vi var ute på sjön i lite mer än en timme.
På kvällen vid nio åkte vi till Älta för att kolla brasan. men det var verkligen inte kul! Det fanns ju inget att göra och brasan hade typ slocknat när vi kom.
Sedan kom det en kille bakifrån och spottade på min rygg! Usch, va äckligt! Jag blev verkligen inte glad! När vi gick så kastade samma kille smällare efter oss så vi var tvugna att springa för att inte få den på oss! Jag blev verkligen jätte arg! Vad ville han? Först spotta på mej och sedan kasta smällare på mej? Men aja, det kunde ju ha varit värre.
Vi gick i alla fall hem till mej och jag packade mina grejer, och vi gick till bussen. Men den skulle inte komma förens elva så vi gick till ältagård men det kom bara massa fullisar så vi gick till ormbunksvägen men då kom det fler fyllon som gick in i buskuren och skrek där vi satt. Bussen kom till sist, men det va inte kul. Den var  helt proppfull och alla var jätte fulla och vissa hade knarkat. Alla stirrade på oss för vi var minst av alla där, som var ca 20 år. När vi kom hem så klockan halv tolv, och vi satt vid datan o pratade lite :)

Vi vaknade vid elva och då gick vi och duschade, det tog ett tag eftersom att alla skulle duscha och fixa sej, sp vi hann inte äta frukost så vi fick ta en macka i handen påväg till sickla. Johanna och Maja skulle dansa och jag mötte upp pappa. När jag kom hem kollade jag på Avatar, den är verkligen jätte bra, tycker jag! :D

Ikväll åt vi grillat för första gången 2010. Det var jätte gott :D



Jag just nu


Kommentarer
Postat av: Linnea

söt :)

2010-05-02 @ 19:50:26
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0