Ved leverans

Dans uppvisningen var jätte bra! Dom var jätte duktiga allihopa!
Det höll på i ca en timme och sen så gick jag och Elvira till Ica och köpte en glass :)

Det var jätte fint väder idag igen. Efter dansuppvisningen så gick vi hem till grannarna för Linn fyllde sju i fredags. Så vi fikade lite ute i solen och sen gick vi hem vid halv sex.

Idag fick vi även våran årliga ved leverans. Vi beställer alltså ved. Under veckan ska jag och Johanna ta hand om den och stapla upp den. Vi får 250 kronor var av pappa. Det är ca 5 ton ved så det kommer bli riktigt jobbigt! Förra året gjorde jag det själv ute i solen när det var över 30 grader varmt. Det var jobbigt! Men nu ska jag göra det med min bästa vän så det blir nog mycket roligare då! :D


Bilden är tagen från Tildes rum


Kommentarer
Postat av: Ivar

Bor du i hus? :O :)

2010-05-04 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0