Vi äger!

Efter skolan idag åkte jag och Johanna till Sickla en snabbis och åt lite och Johanna kollade på skor.
När vi kom hem till mig vid halv fem började vi med veden! Och herregud va jobbigt det är! Det är jätte tungt, och det är tråkigt och det är bara... usch! Men det blir mycket roligare när jag är med min bästa vän! Det är nästan konstigt att vi kan skratta och ha kul när vi gör det där (för det är verkligen inte kul) men vi hör i hop på något sätt så det går nästan inte att ha tråkigt när vi är tillsammans, vad vi än gör! Jag älskar dej bästa vän!






Hihih, jag satt visst på en ved säck ^^

Visst är vi bra på att stapla ved? :)

När vi skulle börja stapla ved i  lekstugan och jag skulle köra skottkärran
över berget så trillade jag visst lite när jag började skratta åt Johanna :P

Nu ser man inte golvet längre och får inte plats att vara där inne. Det är fullt av ved!

Inne i lekstugan :)

Här ser ni hur stora säckarna verkligen är! Det är 1 ton ved i varje! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0